Ένα ακόμα φεδρο πρόσωπο που ακόμα και τώρα στην εσχάτη ενδεια κοινωνική οικονομική ηθική θέλει να εξασφαλίσει την πρώιμη συνταξαρα του βουλευτή με μια δεύτερη θητεία!ο λαός της βιωτιας ας της κάνει αυτό το υψηλού οραματισμου όνειρο της πραγματικότητα!ένας πρωιμως συνταξιοδοτουμενος φελος ακόμα!!ακόμα και τώρα;;;;ας το δει ο ταλαιπορημενος λαός της βιωτιας ας κρίνει αν πρέπει να κάνει αυτό το ψυχικό!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου