Ακούγοντας στην βουλή τον πανό καμμενο προχθές για ακόμα μια φορά διαπίστωσα πως ναι!αυτός είναι σήμερα στην Ελλάδα ο πολιτικός με το "γερό"στομάχι που έχει ανάγκη η Ελλάδα τώρα που ψυχοραγει.ο άνθρωπος αυτός μιλάει καθαρά χωρίς στερεότυπα χωρίς εμμονές που συχνά είναι τόσο παρανοικες που ακυρώνουν πλήρως και τις καλύτερες των προθέσεων.ο πολιτικός που δεν "μαλωσε"με την κοινοβουλευτική δημοκρατία το στοιχειώδες προαπαιτούμενο κάποιου που είναι εκλεγμένος εκεί μέσα...
Παρουσιάζει σταθερή τη θέση του για το μνημόνιο αλλά κυρίως για τους "κύριους"συναδέλφους του που απο εγκληματική ανεπάρκεια πρωτίστως και απο αλλα ιδιοτελή και ποταπα κίνητρα οδήγησαν τη χώρα και τους πολίτες στην άβυσσο ...
Δεν συναινεί σε καμία υποχώρηση σε κανένα μη αναστρεψιμο ξεπούλημα των πνευμόνων που έχουν απομείνει στην Ελλάδα και στους πολίτες της!!
Είναι ώρα για οριστικές αποφάσεις!ο Πάνος καμμενου είναι ο μόνος ρεαλιστής αστος κοινοβουλευτικός πολιτικός της Ελλάδας σήμερα!καλώς η κακώς έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα!
Ο αγαπητός Τσίπρας είναι αξιόλογη φωνή αλλα δεν είναι σάρκα εκ της σαρκος της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας!ο χώρος που κινείται δεν είναι σαν σε παρθενογεννεση!οι καρδιά αυτών των ανθρώπων είναι Αγνη μα "απο την κατασκευή τους"δεν είχαν και δεν έχουν σχέση με την κοινοβουλευτικη δημοκρατία όχι δυτικού τύπου όπως λέγεται αλλα ελληνιστικου τύπου του απαυγασματος των προγόνων μας της βαριάς μας ιστορικής κληρονομιάς!
Ο καμμενου άφησε την ανάλαφρη θαλπωρή της πρώην κοινοβουλευτικής του ΑΚΟΠΗΣ εξασφάλισης,ενός υπουργείου που θα είχε και σήμερα και ...μεθαύριο και διάλεξε ένα δύσκολο δρόμο!η ανιδιοτέλεια για τον μέσο νου είναι προφανής!!!
Προφανής επίσης είναι ο επίμονος πατριωτισμός και η ποιοτική εκφορά του λόγου και των έιχειρηματων απο τον Πανο Καμμενο...
Εύχομαι ο ελληνικός λαός να τον αγγαλιασει και ταυτόχρονα να αγγαλιασει την άπαρχη της αντιστρόφως πορείας '!!την πορεία της αξιοπρέπειας της θυσίας και της προοπτικής!
Για τις τρέχουσες αλλα κυρίως τις επόμενες γενεές των ελλήνων!τους το οφείλουμε αφού άλλη Βοηθεια δεν έχουμε και οι "δανιστες" μας τοκογλιφοι κάθε μέρα μας αφαιρούν μια μια τις οποίες εφεδρείες μας έχουν απομείνει για να μην ρίξουμε ατιμωτικη λευκή πετσέτα στην ιστορία του γένους των ελλήνων
Δηλαδή στην ίδια την ιστορία της ανθρώπινης ύπαρξης.....!
Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012
Σάββατο 23 Ιουνίου 2012
Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012
Κοιμητήριο Αναστάσεως ευγένεια Πειραια
Είναι συμαντικη η προσπάθεια του δημάρχου Πειραια κ Βασίλη Μιχαλολιάκου να αναδείξει την ιστορία του Πειραια απο το 1830μέχρι και το πρώτο ένα τρίτο του εικοστου αιώνα δια μέσου των υπεροχων οίκων μνημιων του νεκροταφιου της Αναστάσεως στην περιοχή ευγένεια του Πειραια .οικογένειες όπως οικ.ρετσινα Ράλλη Λουκά απο τη Χίο Μεταξά με το κονιακ ο πατήρ της μαρίνας παξινου ονόματι Κωνσταντοπουλος και άλλοι πολλοί είναι κοιμομενοιστο εν λόγω κοιμητήριο,που αποτελεί μια σιωπηλή μα και ...ζωντανή μαρτυρία της ποιοτικής ιστορικής μνήμης του Πειραια του 19 και του 20 αιώνα!αξίζει να το επισκεφθούμε πειραιωτες και μη ..αποτελεί ιστορικό ντοκουμέντο μα συνάμα έργο τέχνης υψηλής!
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012
Γιαννης Στεφανίδης
Παρακαλώ οποίος γνωρίζει κάτι για τον Γιάννη να ενημερώσει στο τηλ 2108625615.ευχαριστούμε θερμά!
Σάββατο 12 Μαΐου 2012
Δεν αρκούν οι διαπιστώσεις..
Όλοι έστω και αργά βλέπουν ποιος αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα της ευροπαικης σταθερότητας και ποιος είναι η απειλη -εκτός απο την Ελλάδα!!!-στην Ευρώπη στους λαούς της και σε όλο τον κόσμο !η Γερμανία του Βερολίνου δεν έχει σχέση με τη Γερμανία της βονης που μπήκε και αποτέλεσε μάλιστα τον πυρήνα της εοκ και μετα της ευροπαικης ένωσης.τώρα είναι η ισχηρη Γερμανία του Βερολίνου που καταδιναστευει και απομιζα τους εταίρους της που τους επιβάλλει μονομερής να υπογράφουν οικονομικά και δημοσιονομικά σύμφωνα ασφυξίας χωρίς κανένα αντίλογος...τους περνά τη θηλιά και τους οδηγεί στο ικριωμα χωρίς αντίλογο!
Παρασκευή 4 Μαΐου 2012
Δευτέρα 30 Απριλίου 2012
Το μνημόνιο θα υπάρχει ως το 2040!!!...
Αγαπητοί φίλοι ο χρόνος τελειώνει!οι Γερμανοί είναι έτοιμοι να μας υποδουλωσουν οριστικά!πρέπει να φύγουμε απο την αγχονη του τέταρτου ραιχ τώρα!!
Τρίτη 24 Απριλίου 2012
Τσακιστε τις δυνάμεις του άξονα!
Οι δυνάμεις του άξονα καταρρέουν !η Γερμανία και οι μαριονέτες της φεύγουν!απέτυχαν να αλλωσουν τον ελεύθερο κόσμο και τις ελεύθερες ιδέες!ελεύθεροι πολίτες της Ελλάδας της Ευρώπης!ψηλά το κεφάλι !με αξιοπρέπεια!αναγεννηθειτε!!ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΕΣ!!που είναι τόσο παλιοί!!τόσο γνωστοί!τόσο αμετανοητοι!!!!
Τρίτη 17 Απριλίου 2012
Λεανδρε ρακιτζη
Αγαπητέ κύριε λεανδρε.μετα το κτύπημα στον αυθαδη Άκη,θα πρότεινα να ψάξετε λιγάκι και την "μικρή"περιουσία του αλλού αστέρα απο την άλλη πλευρά!του αξιοτιμου Θεοδώρου Ρουσόπουλου!προς Χάρι του οποίου έκλεισε αρον αρον τη βουλή ο χονδρος Καραμανλής ο βράχυς το 2009.πιστέψτε με θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον και θα είναι διδακτικοτατα τα γεγονότα που θα "ξεβραστουν"απο την απροκάλυπτη βουλημια και του εν λόγω αποβρασματος!ευχαριστώ θερμής κύριε λεανδρε και θα χαρώ με τις νέες αποκαλύψεις για τον "θεοφοβουμενο"Θεόδωρο!!Χριστος Ανέστη αγαπητέ μου συμπαθεστατε κύριε ρακιτζη!!
Κυριακή 15 Απριλίου 2012
Aria agatsa...
Ένα ακόμα φεδρο πρόσωπο που ακόμα και τώρα στην εσχάτη ενδεια κοινωνική οικονομική ηθική θέλει να εξασφαλίσει την πρώιμη συνταξαρα του βουλευτή με μια δεύτερη θητεία!ο λαός της βιωτιας ας της κάνει αυτό το υψηλού οραματισμου όνειρο της πραγματικότητα!ένας πρωιμως συνταξιοδοτουμενος φελος ακόμα!!ακόμα και τώρα;;;;ας το δει ο ταλαιπορημενος λαός της βιωτιας ας κρίνει αν πρέπει να κάνει αυτό το ψυχικό!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)