Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Δεν αρκούν οι διαπιστώσεις..

Όλοι έστω και αργά βλέπουν ποιος αποτελεί το μεγάλο πρόβλημα της ευροπαικης σταθερότητας και ποιος είναι η απειλη -εκτός απο την Ελλάδα!!!-στην Ευρώπη στους λαούς της και σε όλο τον κόσμο !η Γερμανία του Βερολίνου δεν έχει σχέση με τη Γερμανία της βονης που μπήκε και αποτέλεσε μάλιστα τον πυρήνα της εοκ και μετα της ευροπαικης ένωσης.τώρα είναι η ισχηρη Γερμανία του Βερολίνου που καταδιναστευει και απομιζα τους εταίρους της που τους επιβάλλει μονομερής να υπογράφουν οικονομικά και δημοσιονομικά σύμφωνα ασφυξίας χωρίς κανένα αντίλογος...τους περνά τη θηλιά και τους οδηγεί στο ικριωμα χωρίς αντίλογο!