Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Το μνημόνιο θα υπάρχει ως το 2040!!!...

Αγαπητοί φίλοι ο χρόνος τελειώνει!οι Γερμανοί είναι έτοιμοι να μας υποδουλωσουν οριστικά!πρέπει να φύγουμε απο την αγχονη του τέταρτου ραιχ τώρα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου